marți, 4 ianuarie 2011

Ale lui Marc si doar ale lui...

E o adevarata enciclopedia nazdravanul asta de copil... uneori imi ia cateva minute sa-mi dau seama ce vrea sa-mi spuna... si fetisoara lui incantata cand vede c-am inteles ce vrea sa imi spuna " ai teles, mami? " face cat toate bogatiile lumii...
Ei, da - uneori nu inteleg, nicicum... de cele mai multe ori, insa, da, il inteleg...

De-ale lui, pentru mai tarziu, traduceri libere:

place mie pamimentul asta - imi place mie medicamentul asta...
adion - avion
besc mami - te iubesc mami
pididula - prajitura
pineni - seminte floarea soarelui
bali - struguri
mos catun - mos craciun
dapada - zapada
pac - cap
pupilu' - copilul
mesc - multumesc
tunesc - tusesc
bolanda - telecomanda
banghen - galben
abasu - albastru
tunulet - trenulet
matina pu palat - masina de spalat
poloni - pantaloni


... si continuam... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu